påskägg

Det är påsk och världen är utklädd till påskkärring.

Eller åtminstone borde den vara det.

Jag har faktiskt inte sett en enda påskakärring idag, det enda jag sett är en tjej som jag först trodde var utklädd till häxa eller påskkärring. Sedan insåg jag att det var hennes egna kläder. Jag blev faktiskt lite besviken.

Har precis ätit upp min påsklunch, dvs har precis ätit några ägg, 4 för att vara exakt (ganska få för att vara mig och påsk). När jag var och handlade tidigare slog jag dessutom på stort och köpte en kaviartub. Wow, liksom..

Fundering: varför äter jag nästan aldrig ägg utom just till påsk??

ägg
Förra årets ägg
Saraskrev 2007-02-28 @ 20:31:50
Hej!

Sökte på nätet efter bilder på vackra ägg, och hamnade på din sida! Lite konstigt kanske - men jag måste fråga om jag får använda din bild i ett litet infoblad om ekologiska ägg som jag ska skriva i jobbet?

Hälsningar,
Sara
Fairyskrev 2007-03-10 @ 10:31:33
Hej Sara!

Ja, du kan få använda min bild i infobladet om du vill. Om du vill ha bilden i större format så säg till så borde det gå att lösa också.

Hälsningar,
Elin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: