ledsen

Mina ögon är fulla av sorg och kinderna är salta. I bröstet är det något som river sönder mig inifrån. Jag är så ledsen just nu. Jag har förlorat en vän idag, en av dem som jag tror känner mig bäst. Och inte har jag förlorat honom genom en tragisk bilolycka eller någon ovanlig sjukdom, nej, han försvann genom orden "but with that I leave you", "lycka till" och "ha det bra". Jag har förlorat en vän genom att han inte vill prata med mig mer. Han vill inte vara min vän längre. Inte det minsta lilla. Det gör så fruktansvärt ont. Och jag är otröstlig, för jag tycker så väldigt mycket om honom. Så länge har han betytt så mycket och nu vill han inte göra det mer. Ja, jag är riktigt ledsen, men tårarna har torkat in i huden nu. Snälla kom tillbaka!


Å andra sidan, en riktig vän skulle aldrig gå sin väg.
(Men jag trodde ju han var en riktig vän)

broken rose
(my favouite once again)


Det gör så fruktansvärt ont.
Lillasysterskrev 2006-03-08 @ 10:50:56 URL: http://majblomma.blogg.se
Om du är ledsen blir jag ledsen... Älskar ju dig mest av allt på jorden..!
Anonymskrev 2006-06-06 @ 11:59:13
jag vet precis hur det känns :(

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: