utveckling och kloka ord

Jag samlar kloka ord och goda råd från höger och vänster. I fredags fick jag en hel drös.

I fredags pratade jag BEST med M2 (tjatade är kanske ett bättre ord eftersom diskussionen gick runt runt och M2 mest tjatade om samma sak). Hursomhelst så pratade vi även om utveckling och han påminde mig om hur mycket jag har utvecklats sedan jag började studera här i Lund för snart fyra år sedan (M2 var min fadder när jag kom hit som liten nolla) och jag vet ju hur rätt han har, men jag hade ingen aning om att han kom ihåg så mycket av mig då.

Farfar gav goda råd om det mesta som rör auktoritet och han var mycket intressant att lyssna på, för jag håller fullständigt med och suger åt mig allt som sägs som en tvättsvamp.

Sedan är där mailen från G med livets filosofier och kloka ord i överflöd.

If life is to complicated now, simplify it for a moment, all you're dilemma's will still be there tomorrow....

(och egentligen vet jag inte vad jag ville ha sagt med det här inlägget..)

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: