Få gratis biobiljetter och presentkort!

Gratisbio är en av dessa gratissidor som faktiskt fungerar utmärkt. Själv har jag samlat ihop till ett presentkort på Nelly på 500 kr bara genom att ta del av de erbjudanden som är 100% gratis.

Förutom presentkort på en mängd affärer kan man givetvis samla poäng till biobiljetter och sedan förgylla sin sommar med ett trevligt biobesök om vädret blir sämre. Själv skulle jag väldigt gärna se Sommaren med Göran, men har några poäng kvar innan jag kan hämta ut en biobiljett.

Vill du gå på bio gratis, eller kunna handla kläder, skor, mat eller prylar utan att betala?

Gå med i Gratisbio och samla poäng du med! Blir du medlem genom mig får du hela 75 poäng att börja med! Ange bara FluffFairy som värvare eller klicka på bilden nedan.



Du kommer inte att ångra dig! :)
Rosidaskrev 2009-08-01 @ 15:21:00 URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Jag är redan medlem, det är ganska bra. ;D



Ååh, gud vad snygg blogg!! ÄLSKAR headern! Tröttnar aldrig på att titta på den... ♥

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: