Sömnbehov

Jag har fått problem med sömnen. Inte så att jag inte kan sova, utan tvärtom. Jag verkar inte få nog med sömn och somnar till titt som tätt under dagen även om jag sovit många, många timmar under natten. Så det blir middagstupplur, lunchtupplur, frukosttupplur och allmänna tupplurar. Jag får aldrig nog med sömn!

Jag antar att jag inte riktigt har återhämtat mig efter sommarkursen då det blev lite väl ansträngande och väldigt lite sömn de sista dagarna. Så jag antar att jag fortfarande försöker ta igen mig. Ta tillbaka den sömn jag inte fick då. Men det börjar faktiskt bli lite jobbigt, för det har gått några dagar nu och jag går fortfarande omkring och vill sova - hela tiden!

Man kanske skulle gå i idé över vintern? Och börja nu?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: