Till fjälls

Nu sticker vi iväg upp till fjällen. Vi åker tåg till Kiruna och sedan buss till Nikkaloukta. På tisdag ska vi sedan försöka ta oss upp på Kebnekaise och dagen därefter går vi ut till Kungsleden (Singi) för att sedan följa den söderut till Vakkotavare. Sedan tar vi tåget hem igen från Gällivare nästa söndag och är hemma måndagen den 10:e.

Allt verkar vara packat och klart och väskan ser ut att landa på runt 15 kg, vilket känns okej, i alla fall med tanke på att man kommer att äta upp en del av vad som finns däri. Jag har aldrig fjällvandrat förut, så det ska bli mycket, mycket spännande. Förhoppningsvis har jag några schyssta bilder och historier att lägga upp här när jag kommer tillbaka! :)


En liten karta över södra delen av Kungsleden.
Anonymskrev 2009-08-02 @ 14:24:29
Hej :)

Jag har nu en tävling där man kan vinna ett par örhängen från Aldora



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-orhangen.html



Var gärna med :)
Anonymskrev 2009-08-06 @ 16:59:47
Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: