And did it again.

Skulle stänga ner någon sida angående kameran då jag såg en detalj som jag behövde titta närmare på. Så jag googlade lite slött samtidigt som jag pratade i telefon. Och kom in på en sida där de hade kampanj på kameran - 400 kr billigare än jag precis köpt den för!!

Så jag grips av panik och ringer genast upp kundservice och avbokar min beställning. Sedan tittar jag lite närmare på den nya internetsidan. Lite noggrannare. Det "billiga" priset är jivetvis exklusive moms. Exklusive moms. Så med moms är den här kameran 150 spänn dyrare. Fan!

Så, jag sliter åt mig telefonen igen och pratar med samma handläggare. Och ångrar mig. Och nu ligger det en beställning där igen. Han måste tro att jag är helt sjuk i huvudet. En riktig virrpanna.

Jag tror jag bryter ihop.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: