Ett helt liv att förstå

Soundtracket idag består av Kent. Kent, Kent, Kent. Jag flyter bort i musiken.



I öronen sjunger Kent:

Se på mina händer
Granska mina ögon och mitt hår
Ta en dag i sänder
Men jag minns inte nånting från igår

Rör vid mina kinder
Jag önskar att jag hade vackert skinn
Alla bilder, från min spegel
Var snälla försvinn

Allt jag är
Allt jag kan få
Kommer ta ett helt liv att förstå

Allt jag vill
Allt jag vill ha
Det är så löjligt
Men jag vill vara glad

Håll i mig
Kom och håll i mig

Viskar till dig: "Stanna"
Jag tror att jag blir galen om du går
Jag lovar jag ska inte va den samma
Den dåren som jag varit alla år

Du talar om att du är du
Att det som var, inte kan bero
Så vassa ord
Jag hör din röst
Du skär upp ett fönster
Ser in i mitt bröst

Håll i mig
Håll i mig
Kom och håll i mig

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: