Grönan!

Det var ju inte bara så att vi gick omkring och vann godis (visserligen bara jag som vann godis). Det blev åtminstone 7 timmar på Grönan och en hel del karusellåkande (vi spenderade pengar och köpte åkband).


Fullt med folk!


Spökhuset


Ett spöke!


En slänggunga, fast den hette något annat. Bara jag som ville åka, fattar inte varför - jag älskar den!


Insane - Grönans nyaste attraktion. Vi tvekade och stressade upp oss ganska länge innan vi bestämde oss...


...för att faktiskt åka den. Och under 75 sekunder var det ganska mycket ren skräck, för den var otäck, läskig, men ack ändå så rolig (efteråt så klart..). Vi var ju helt enkelt tvungna att åka den.

På kvällen gick vi ut i Stockholm efter att ha druckit drinkar ute i förorten. På stället vi gick till blev vi bjudna på både shot och bubbel av en kille som tillsammans med sina polare firade att han tydligen vunnit 1,8 miljoner. Så här lät han typ:

    - Hahahahaha! Om jag lägger 7000 kr i baren ikväll, så har jag ändå 1 miljon 793 tusen kr kvar!!! Ahahahahahaha!

Vi var väl lite tveksamma till om den där vinsten var sann, men å andra sidan hade de kul och alla där bjöds på champange, så det var najs. På söndagen lovade vi varann att om någon av oss vann 1,8 miljoner så skulle vi spendera 7000 i en bar med skumpa... :)
Rosidaskrev 2009-08-01 @ 15:25:08 URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Ååh, hur skulle man våga gå i spökhuset?! xD Skulle aldrig våga, är superrädd för plötsliga ljud...

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: