Seriöst..? Jag har vunnit igen! :)

Jag läste precis att jag vunnit en annan tävling också. Hos Pysseltokig vann jag tydligen en chokladbok. Jag tror inte den boken kunde ha hamnat i bättre händer. :)



Det roliga är att jag typ fick något ryck för snart två veckor sedan och skrev med mig och länkade till en hel massa tävlingar på en underblogg till denna, dvs här. Det roliga är att jag gjorde det bara för att testa. Testa om det går liksom. Och så vinner jag två vinster på så kort tid. En highlighter och en bok. Och jag börjar förstå min tävlande syster.

Det här med att vinna (och tävla) ger mersmak!! :)
Malinskrev 2009-07-04 @ 23:46:47 URL: http://majblomma.blogg.se/
Grattis Storasyss!! Så kul att du börjat tävla!!! Det stämmer verkligen att chokladboken inte hade kunnat hamna hos en större chokladälskare!



Ja, visst ger det mersmak att tävla och vinna! Jag minns den vinsten som gav mig blodad tand på riktigt - det var iPoden som jag vann från Coca-cola - den jag gav till dig när du fyllde 25. Jag var så lycklig över att kunna ge den till dig, när jag sett på din önskelista att du ville ha en sådan :) Jag levde det länge!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: