Den eviga bloggdesignfrågan..

As mentioned before så är jag (som vanligt) ofantligt trött på denna bloggs design. Den är för mörk, för mycket och helt enkelt inte särskilt rolig. Den ser liksom överarbetad ut. Och det viktigaste är kanske att jag inte gillar den.

Så, jag funderar på hur jag vill ha det, för risken att jag gör en riktig plottrig sak och sedan fortfarande inte är nöjd är ganska stor. Men jag vet faktiskt inte.

För tillfället ser designen ut så här (dööööh) - lite för mörk, lite för intetsägande enligt min mening.



Först tänkte jag att jag skulle ha bort löven - because I don't really like them - och strukturerade om lite..

Design till fairy.blogg.se


Sedan tyckte jag ändå att det blev alldeles för mörkt med det svarta, så jag testade med grått..

Designide till fairy.blogg.se


Men fortfarande känner jag att det inte alldeles kommer bli rätt, och jag kommer tröttna snabbt, även om jag gillar den gråa idén. Så jag fortsatte fundera, och undrade sen om jag kanske istället borde försöka fixa till något enklare.. för att skippa plottrigheten, så jag testade litegrann.. men jag vet inte.




Sanningen att säga så ser den sista faktiskt lite bättre ut i sådant här miniformat än i storformat. Även om jag inte sätter designen här så kommer jag nog få användning för den.

Vad ska jag testa härnäst???

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: