Förutom att allt mjöl hamnade på golvet så är det bra

Lagar mat. Makaroner och någon röra med ädelost (som senare visar sig vara oätlig), och känner att röran behöver redas med lite mjöl för att tjockna. Fram med mjölet. I med mjölet. Plocka undan mjölet. Och då - har den där mjölpåsen vikt sig på något konstigt sätt, och jag inser att jag strör mjöl över hela köket - skafferiet, spisen, bänken, kylskåpet, golvet. Så jag vänder automatiskt i rörelsen och försöker få bort mjölpåsen från skafferiet mot diskhon. Med resultatet förstås att jag strör ännu mer mjöl omkring mig.

Suck.

Nu är det väl bara att städa då..



Lyckades förresten få till en ganska cool svartvit bild.

wilmaskrev 2009-06-16 @ 14:09:40
Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en månad har jag redan fått ihop presentkort på sammanlagt 1600 kronor! De har dessutom med jämna mellanrum olika tävlingar, tex bloggtävlingar, där man kan vinna ännu fler presentkort än de man samlat ihop poäng till. I juni fördubblar de presentkorten, så du kan få 500 kronor extra helt utan ansträngning! Skynda dig att bli medlem innan alla andra hinner före!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: