Fula kläder

Jag har sjukt dåligt med snygga kläder.

Anledningen är väl delvis för att jag aldrig egentligen köper nya nu för tiden. Och anledningen till det är att jag inte känner att jag kan lägga pengar på det, även om jag så skulle vilja. Så jag har dåligt med snygga kläder.

Och att hitta någonting att ta på sig på midsommarfesten är inte lätt, men efter många om och men har jag dock bestämt mig för vad jag faktiskt kan ha på mig på midsommarfesten - en ljus kjol och en mörkturkos top - de matchar kanske inte klockrent, men det gör ingenting annat heller.

Då, när jag väl har bestämt mig slås jag av tanken - jag har ju inga skor!!! Samtliga mina skor är väldigt slitna och dessutom väldigt svarta och definitivt inte särskilt mycket till finskor - och passar således inte alls passar till midsommarklädseln. Suck.

Men det får väl gå. Jag får vara fin en annan dag.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: