Gå på bio gratis!

Gratisbio

Gratisbio är helt enkelt en sida där du själv, enbart genom att klicka på länkar, delta i undersökningar, registrera dig till nyhetsbrev eller ta del av andra förmånliga erbjudanden, tjänar poäng till biobiljetter, presentkort etc. Du får även poäng genom att blogga om Gratisbio och värva nya medlemmar.

Så, bli medlem i Gratisbio idag! :)

När du väl har blivit medlem är det bara att börja samla poäng. Är du precis som jag en så kallad "fattig student" kanske du inte vill ta del i erbjudanden som kostar pengar. Som tur är finns det mängder av erbjudanden som inte kostar dig ett öre!!! Själv har jag samlat mina poäng genom att besöka hemsidor, delta i undersökningar eller genom att få gratisprover hemskickade. Två tillfällen har jag använt mig av rabatten man kan få genom Gratisbio när jag har handlat på nätet. Och eftersom jag ändå skulle beställa linser och den där boken så var det ju bara kanon att jag kunde få poäng för det också. :)

Så ha en trevlig - gratis - biosommar!



Just nu har Unibet dessutom ett generöst erbjudande för medlemmar hos Gratisbio - om du sätter in 150 kr på Unibet får du 150kr extra att spela för. Dessutom får du ett presentkort på 300 kr i valfri butik. (Det innebär att du betalar 150 kr och får 300 kr att handla för + att du kan spela upp de övriga pengarna på Unibet och kanske vinna ännu mer..)

Sätt in minst 150 kr och få ett presenkort på 300 kr samt 150 kr extra att spela för

Junitjejskrev 2009-06-16 @ 21:44:17 URL: http://junitjejen.se
Vilken vacker blogg!
Lillasyssskrev 2009-06-16 @ 22:00:56 URL: http://majblomma.blogg.se/
Ja, det har hon min storasyster!
Mållganskrev 2009-06-18 @ 13:23:48
Gratisbio verkar schysst, ska kolla upp det

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: