Jakten på en ny kamera - del 2

Jag har varit i Linköping i helgen och har passat på att springa in i diverse Expert-butiker för att få känna och klämma på de kameror jag intresserat mig för. Och efter att ha fingrat lite på olika modeller, måste jag tyvärr säga att det är den dyraste av dem jag fastnat för - Canon Digital Ixus 100IS. Precis den kameran jag läst om och skrivit om innan.

Canon Digital Ixus 100

I butik insåg jag att knapparna kanske är lite små, men jag har å andra sidan inga problem med det. Kameran verkar ta grymt bra bilder! Och framförallt väldigt bra närbilder.

I want! Tyvärr är väl billigaste på nätet runt 2700:- och jag inser att jag skulle vinna på att köpa ett extrabatteri och definitivt så borde jag köpa en väska till kameran. Och då blir det ännu dyrare. Och när man inte har så mycket pengar är det svårt att bestämma sig.

Men jag vill ha den!! Hur gör jag för att ha råd?

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: