Morr!!!

Såååå länge har jag gått och längtat och verkligen spanat in mig på den högsta nivån på Gratisbio. 2000 poäng skulle ge mig ett presentkort på 700 kr. Och det är så mycket jag skulle kunnat köpa för de pengarna, så jag har sparat, och sparat.. och när man som jag vägrar att använda sig av betalerbjudanden för att samla poäng så tar det sin lilla tid. Och jag var faktiskt nära nu. Nära mina 700 kr i presentkort. Så nära att det börjat klia i fingrarna efter att äntligen göra av med pengarna. Så nära att jag börjat fundera på var jag vill ha mitt presentkort utställt. Så nära.

Och då ändrar Gratisbio sin sida! Uppdaterar. Gör om. Och hela systemet med presentkort ändras om. Och plötsligt är det en generell summa som gäller. 200 poäng = 50 kr i presentkort. Detta innebär väldigt logiskt att de 2000 poäng jag hållt på att samla till helt plötsligt bara är värda 500 kr. Och jag var så nära. Och jag behöver verkligen de där 200 kronorna som skiljer mellan 500 kr och 700 kr, för jag har verkligen inga andra pengar jag kan lägga på kläder just nu (ok, bortse från 40:- kjolen i föregående inlägg). Och Gratisbio tar bort dem från mig.



Så jag är ganska sur just nu.

Jävla Gratisbio.

Dumma, dumma gratisbio.

Det är en annars väldans bra gratissida, men nu blev jag faktiskt så grymt besviken. Dumma!

Det enda som är bra är väl att det finns väldigt många fler butiker nu, men vad gör det när man plötsligt står där med 200 kr mindre att handla för den här semestern???

Dumma Gratisbio.
Lillasyssskrev 2009-06-25 @ 22:35:51 URL: http://majblomma.blogg.se/
Det är är ingen riktig tröst kanske... men man kan fortfarande växla in 1500 p mot 500 kr på Nelly.



Om du växlar in mot ett nelly-kort på 500 kr så kan jag köpa det presentkortet av dig för 500 kr. Jag handlar ändå så mycket på nelly nu... det är min nya business... :)
Fairyskrev 2009-07-03 @ 20:04:26
Du verkar ha en bra business.

Hoppas du lyckas bra med Nelly-presentkortet :)

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: