Sömnlöshet

Vaknade och insåg att jag inte ställt klockan, så jag gräver runt i sängen efter mobilen. Hittar den i ett hörn. Klockan är fyra. Fyra!?! Inte undra på att jag fortfarande är trött. Tyvärr är allergin lite för jobbig, för näsan kliar och med en näsa som kliar och rinner så mycket som min just nu ibland så går det inte att somna om, så det är bara att gå upp för nässprayen och sedan vänta medan den börjar verka.

J har oftast också svårt att sova, fast av helt andra anledningar, så när jag gått upp går han också upp och nu sitter vi vid varsin dator och klockan är snart halv fem på morgonen. Stabilt eller vad? Fy vad jag är trött på den här allergin.
Lillasyssskrev 2009-06-23 @ 09:06:30 URL: http://majblomma.blogg.se/
Stackars min Elin! :(

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: