design..

Min syster uttryckte lite önskemål om att få en ny design på sin blogg för ett tag sedan. Därför undrar jag...
  • vill du fortfarande det?
  • har du några idéer på hur du vill att det ska bli? färgval? inspiration? stil?
Jag tänker inte lova att göra en ny design åt dig, men jag kan gärna fundera på det och kanske försöka om du vill att jag gör det. Just tell me.


Själv tycker jag bloggen är snygg, jag menar jag hade nog behållt den, och jag gillar färgerna, men ibland kanske man bara vill uppdatera sig lite?
Vad säger du?
Lillasyssskrev 2009-03-10 @ 08:55:33
Det vore kul med något nytt, men samtidigt är jag rädd att jag ska ångra mig... bäst att låta den vara kanske? puss!!
storasyssskrev 2009-03-10 @ 15:38:07
Som du vill.. men så länge du sparar bilden på din header och stilmallen så går det alltid att ångra sig.. kram

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: