mac

För ungefär 2,5 år sedan köpte jag mig en ny bärbar dator. Anledningen var att den dator jag fått tidigare av skolan inte längre kunde skryta med någon längre batteritid än några sekunder och jag, som då jobbade under ett år och reste en hel del insåg att det skulle vara mycket smidigare med en dator med batteri som höll.

Så, jag investerade en hel del dyra slantar och köpte en helt ny MacBook. Jag hade vånda och kval när jag skulle välja dator, men någon övertalade mig om att det borde bli en mac, vilket det också blev.

Nu har jag som sagt haft min Melvin (min dator) i 2,5 år och jag är fortfarande supernöjd. Jag funderade nämligen lite på den gången jag i framtiden kommer att behöva köpa en ny dator, vilket jag för övrigt hoppas dröjer, och jag vet till 100% att jag aldrig vill gå tillbaka till PC. Inte en chans liksom. Mac ska det vara! :)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: