Gratisbio såklart :)

Vill du få gratis biobiljetter hem i brevlådan? Eller vill du kanske ha ett presentkort som du kan använda i ett flertal stora butiker? I så fall ska du gå med i Gratisbio! :)

Vad är Gratisbio?

Gratisbio är en sida där du själv, enbart genom att klicka på länkar, delta i undersökningar, registrera dig till nyhetsbrev eller ta del av andra förmånliga erbjudanden, tjänar poäng till biobiljetter, presentkort etc. Du får även poäng genom att blogga om Gratisbio och värva nya medlemmar.



Lätt att samla poäng

När du väl har blivit medlem är det bara att börja samla poäng. Är du precis som jag en så kallad "fattig student" kanske du inte vill ta del i erbjudanden som kostar pengar. Som tur är finns det mängder av erbjudanden som inte kostar dig ett öre!!! Själv har jag samlat mina poäng genom att besöka hemsidor, delta i undersökningar eller genom att få gratisprover hemskickade. Två tillfällen har jag använt mig av rabatten man kan få genom Gratisbio när jag har handlat på nätet. Och eftersom jag ändå skulle beställa linser och den där boken så var det ju bara kanon att jag kunde få poäng för det också. :)

Dessutom kan du få poäng när du skriver om Gratisbio på din blogg eller om du lyckas värva en ny medlem (själv har jag inte värvat någon ännu).


När du skriver om Gratisbio får du mellan 10-1000 poäng för inlägget!


Vad får du?

När du har samlat ihop tillräckligt mycket poäng (beror på vad du vill ha) så lägger du en beställning och vips har du din beställning i brevlådan! Nedan kan du se hur mycket poäng som krävs för olika premier.

200 poäng: 1 menybiljett till bion
400 poäng: 1 biobiljett, presentkort på Nelly 100kr
500 poäng: Valfri tidningsprenumeration, 200 kr på ditt Unibet-konto
1000 poäng: SuperPresentkort på 300 kr, presentkort på Nelly 300 kr
1500 poäng: SuperPresentkort på 500 kr, presentkort på Nelly 500 kr
2000 poäng: Superpresentkort på 700 kr!!!

Tidningsprenumerationer och biobiljetter är några exempel på vad du kan samla poäng till.


Vill du bestämma själv vad du vill ha, så är SuperPresentkortet något för dig. Kortet gäller i flera kända affärer.

Hur blir du medlem?

Om du inte redan är medlem i Gratisbio, borde du definitivt testa och själv se hur lätt det är att samla ihop till biobiljetter och presentkort. Blir du medlem genom mig FluffFairy så får du 75 poäng direkt vid registreringen! :) Detta är alltså om du blir medlem genom denna länk:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=100056


Lycka till med poängsamlandet! :)

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: