Det kommer att bli vår igen

Jag hade inte tänkt delta i veckans fredagsfärger, precis som jag har låtit bli andra fotoutmaningar i veckan. Jag har inte orkat. Det har varit för många tårar. Sedan hittade jag ändå den här bilden. Och jag bestämde mig för använda den.

Tussilago en vårdag för längesedan.

Den får symbolisera att även om det känns tungt och jobbigt ibland så går livet vidare. Det blir vår igen. Det kommer att bli vår igen. Sorgen måste bara få ha sin tid först.


Det som var nu är långtbort.



Fredagsfärgerna är gult och brunt.
LissenToskrev 2009-11-13 @ 13:31:23 URL: http://lissento.blogg.se/
Förstår att du är ledsen och beklagar din sorg!

Tussilag är verkligen en blomma som symboliserar att våren allt som kommer igen.

Ha det gott//Lissen
Ledsenhet är inget vidare.. förstår det hänt något tragiskt i ditt liv. jag har oxså det lite jobbigt nu med en gammal mamma som behöver mig mycket.. och just i dagarna kom chockbesked här om ett äldreboende som vi verkligen inte önskar ha mamma på .. Mamma vägrade, så nu har jag gjort allt i min makt för att fixa o dona.. fick ett mycket bättre besked just för en timme sedan:-)

Din vackra tussilago, som en sol lyser den på oss.. väldigt vacker bild:-) Ha de.. Pialotta
Beklagar sorgen. Du har valt en mycket fin och livsbejankande bild till veckans tema.
Jah Hollisskrev 2009-11-14 @ 10:47:57 URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Du gjorde rätt i att visa din bild.

Den andas trots allt optimism och den är vacker.

Ha det så gott det går.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: