GratisBio

GRATISBIO

Gratisbio är en utav de bästa gratissidorna, och en av dem som det är lättast att samla poäng hos, främst för att du kan samla poäng genom att blogga om Gratisbio en gång i veckan, vilket tyvärr bloggen får lida av.. Bloggar man kan man få mellan 10-1000 poäng, men själv har jag aldrig fått mer än 40 poäng för ett inlägg. På senaste tiden tycker jag Gratisbio har försämrats lite då erbjudandena sällan uppdateras och det tar sjukt lång tid att få poäng för ett blogginlägg (plus att jag konstant får minimala 10p nu oavsett vad jag skriver..), men det vänder nog - just nu får man dubbelt upp om man skriver om samarbetet sidan har med Unibet!


Poäng per vecka?
    Minst 15, mer om du deltar i tävlingar eller skriver bra om Gratisbio på din blogg, så låt oss säga mellan 15-60 poäng.

Presentkort?
    För 200 poäng får du ett presentkort på 50 kr.

Värvning?
Rekommenderas?
    Ja


Gratissidor - Gratisbio

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: