Kalles kaviar!

I somras fick jag för mig att samla kvitton på Kalles kaviar för att kunna få en Kalles kaviar hoodie. Med föräldrar och svärföräldrar som köper Kalles och som dessutom gärna ger bort sina kvitton så var det inte särskilt svårt. Och jag hade tillslut så pass många kvitton att det räckte till en tröja till min syster också.

Nu hade jag ju självklart glömt bort det här när tröjan igår damp ner med posten. Tröjan är mjuk och skön, men ganska stor även om jag beställde en liten storlek. Men, vad gör det när den är gosig?

 

 

Jag passade på att äta ett knäckebröd med kaviar också, men kände mig lite som en förrädare när jag insåg att kaviarn inte var Kalles, utan ett billigare kaviarmärke..

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: