Bio och mysmiddag

I slutet av veckan passade sambon och jag på att gå på bio. Jag fick nämligen ett gratis biobesök av min syster till filmen Sommaren med Göran som tack för att jag lånat böcker åt hennes pojkvän. Det var faktiskt otroligt skönt att avsluta veckan med ett biobesök, så tack kära syster! :) Filmen var dessutom väldigt rolig.

Efter bion gick vi och handlade mat och gjorde en riktig mysmiddag - kött, potatis och sås, rött vin och sedan nybakad äppelpaj med vaniljsås. Mums!

 

Efter middagen satte vi oss och tittade på Tru Blood på SVT play - faktiskt en riktigt bra vampyrserie..

Fiaskrev 2009-09-05 @ 14:22:01 URL: http://tuffafia.blogg.se/
True Blood är grymt bra tycker jag med... :) Annorlunda men riktigt bra. Ha en fortsatt fin dag!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: