Fotoutmaningar

Som ni kanske märkt har jag upptäckt det där med fotoutmaningar, och jag tycker det är så sjukt roligt. Och trots att jag inte hållt på särskilt länge, har jag ändå min favorit - fredagsfärger - den fotoutmaning jag började med.

Så nu, torsdag kväll, kommer jag plötslig på mig själv med att förväntansfullt längta lite efter att veckans fredagsfärger ska läggas ut. Det är nästan som när man är liten och väntar på att öppna julklapparna. I just can't wait!! Vad blir det? Kommer jag hitta någon bra bild? Kommer alla andra gilla mina bilder? Spännande, spännande!

Tillsvidare passar jag därför på att länka till mina tidigare fredagsfärger, och inser att det bara var två veckor sen jag hittade sidan första gången. Här har ni dem:

Beige & Vit

Blå & Grå

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: