Kommentarer till lillstrumpa

Eftersom jag av någon anledning inte kan kommentera på min systers blogg, så tänkte jag att jag gör det här istället. :)

* Kommentar till Fått mina kläder:
    > Lycka till, du är ju grym!

* Kommentar till Ett halvbra jobb:
    > Kan du inte köpa in någonting fint till mig också nästa gång du beställer kläder. :) Vad köper du in dem för förresten?



Nu är det dags att återgå till pluggandet! Ha en trevlig fredag allihop!
Lillasyssskrev 2009-09-11 @ 12:39:52 URL: http://majblomma.blogg.se/
Vad knäppt att du inte kan kommentera... j*vla blogg.se.....

Mina svar:

1. Tack

2. Ja, det kan jag göra, du får säga vad du vill ha så får du betala inköpspris (pris+frakt+tull+moms). Jag köper in kläderna från en kinesisk wholesale webshop.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: