This is how I feel

Det börjar bli dags nu. Att fortsätta gå. Även om jag vet att det är dags att gå vidare nu så kan jag inte slita mig. Och helt plötsligt har jag separationsångest. Jag är framme vid avfartsvägen och det är dags att svänga av. Hit men inte längre.

För fyra år sedan gick jag med i en studentförening med inriktning på kortare utbyten runtom Europa. Det förändrade mig. Det förändrade mitt liv. Efter fyra år har jag suttit i styrelsen i tre, haft de flesta poster som går att ha och engagerat mig mer än de flesta. Och nu är det dags att ta första riktiga steget bort. Det känns främmande, fel och sorgligt. Men kanske framförallt skrämmande.

Vad händer nu då?

This is how I feel



Zelmani - dreamer


Seasons, my friend. 
Colour me so we can blend.
Forbid me to go,
I know so little about the wind when it blows.

Dreamer, dreamer.
I’m walking out of your dream.

Take me off the parade,
and place me somewhere in your sense of shades.
Your night shuts my door,
and I will not dream anymore.

See if I can pass by that waiting hand,
if I can pass by that wandering man.
If I can leave to get home,
see that it all make sense pretty soon.

Dreamer, dreamer.
I´m walking out while you go on.


Lillasyssskrev 2009-09-10 @ 11:46:44 URL: http://majblomma.blogg.se/
Förstår att det känns jobbigt... det har ju varit en stor del av ditt liv.... jag älskar dig!!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: