Ska detta föreställa ett liv?

Somliga dagar är jag hopplös. Ingenting blir gjort och jag hatar mig själv för det. Ändå får jag inte handen ur arschlet och sätter igång med någonting. Istället väntar jag ut tiden. Tick - tack, tick - tack.

I väntan på vadå? Vem försöker jag lura? Få någonting gjort istället för böveln!!

Lillasyssskrev 2009-09-03 @ 18:06:20 URL: http://majblomma.blogg.se/
Åh Storasyss! Du vet inte hur mycket jag känner igen mig i det där... ibland blir jag verkligen galen på mig själv och funderar precis som du om detta är ett liv.



Jag önskar att jag hade mer pli på mig själv, men jag hatar alla "måsten". Men det konstiga är ju att när man gjort alla måsten så mår man så mycket bättre och blir jättestolt över sig själv istället och det tråkiga måstena man måste göra är ofta inte lika tråkigt som man tror.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: