En tidning som julklapp?

 

 

Eftersom jag har haft fullt upp med att flytta, packa, fixa och dona (samt jobba) de senaste dagarna så har jag inte hunnit fixa en enda julklapp. Och fortfarande är det mer som ska flyttas (läs källarförrådet) och packas upp och göras iordning, så jag har lite panik när det gäller att köpa julklappar. Så fick jag höra att hos Tidningskungen kan man köpa julklappar som passar alla! Det bästa är att de faktiskt även har ”sista minuten julklappar” som man kan beställa ända fram tills Kalle Anka börjar på tv. Perfekt för mig som har så dåligt med tid! Kika gärna in på Tidningskungens hemsida – en prenumeration är en julklapp som räcker hela året.

 

Förra året gav jag min sambo en prenumeration på Allt om Whiskey, något som har uppskattats mycket även om han ännu inte hunnit läsa klart tidningarna. :P Vad kan man ge bort för prenumerationer i julklapp i år till sina nära och kära?

 

Om man dessutom bloggar om Tidningskungen så kan man få en prenumeration på en tidning. Så nu bloggar jag så klart om dem :)

 

josefinskrev 2010-12-18 @ 12:05:09 URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Ställ gärna några frågor i min frågestund! <3
josefinskrev 2010-12-19 @ 19:42:13 URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Roligt att du är med i tävlingen! Lycka till :) <3
Sandra Törnskrev 2010-12-20 @ 00:43:42 URL: http://www.mondoblog.se/sandratorn
Hej! Sitter och kollar igenom gamla kommentarer och hittade dig. :) Jag har bytt blogg, tänkte bara tala om det. Så om du vill att vi ska byta bloglovin' länkar igen så lägg till mig så lägger jag till dig sen! :) Vill ju inte tappa bort dig!



Ska du göra något mysigt över jul? :)

Kram!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: