365 foton

Du glömmer väl inte bort att kika in på min 365-dagarsblogg där det under 2010 kommer att publiceras 365 foton enligt olika teman. 12 foton har jag hunnit lägga ut så här långt och fler kommer det. Här har ni Kyla.


Monkanskrev 2010-01-13 @ 00:09:05 URL: http://fotobunten.blogspot.com/
Jättefin bild på isrosorna och bilden andas verkligen kyla, med den blå tonen. Jag vill också ha isrosor på mina fönster! De är ju så vackra och perfekt för en frusen typ som jag att kunna sitta Inne och fota kylan utanför :-) Passar på att kika lite bakåt också, vad jag missat sen jag var här senast.



Fyrverkeriet, är det MÖJLIGT att ta en sån fin bild av fyrverkeri?! Helt fantastisk.



Ordlös Onsdag jul, kanonfina speglingar och fin ton.

Tisdagstema snö, kanonbild med rönnbären som är så nära att de nästan är inne i min mun :-) och så det fina mönstret i bakgrunden av alla suddiga snöiga grenar som korsas.
Saraskrev 2010-01-13 @ 07:19:26 URL: http://dizela.blogg.se/
Tusen tack för dina kommentarer! Så roligt när nya läser tittar in och dessutom skriver en rad å jag vet att ni finns =)

Ja det är synd med den sista anden, men man rår inte över hur de rör sej. Det var HUR många som helst :P

Den här bilden var riktigt snygg, I like it a lot!

Kram S

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: