Gorillapod



Jag är sugen på att köpa mig en gorillapod - dvs ett litet böjligt stativ till kameran. Jag nämnde för sambon för några dagar sedan att jag funderade på att köpa mig precis ett sådant stativ i försenad julklapp till mig själv. När jag så igår sökte runt lite på priser osv så fick jag följande fråga av sambon:
    - Tänker du verkligen köpa den där?

    - Ja, jag sa ju det..

    - Typiskt, jag hade tänkt ut det som en jättebra födelsedagspresent till dig. Vad ska jag nu köpa?

    - Men jag hade ju sagt att jag funderade på att köpa en.

    - Ja, men jag trodde inte du skulle hinna göra det.

Ibland funderar jag på hur han tänker. Det här vill jag faktiskt köpa själv.
YVONNESskrev 2010-01-12 @ 10:56:50 URL: http://layvonne.blogg.se/
Svar: Tack så mycket för kameratipset, jag ska kika på den! Väldigt många har faktist tipsat om den :)

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: