true colors

You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize

It's hard to take courage
In a world full of people

You can lose sight of it all
And the darkness there inside you
Makes you feel so small


But I see your true colours
Shining through
I see your true colours
That's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colours
True colours are beautiful,
Like a rainbow

Ja, jag försöker att inte vara rädd. Jag hoppar och hoppar, men upptäcker allt som oftast att jag har ett rep runt foten som hindrar fallet. (Har du en sax att låna ut?) Hur ska jag annars kunna flyga? Jag satsar på att hoppa stort nu. Jag hoppas ni tar emot mig när jag faller.

Jag drömde om en barndomsvän igår
som telenäten drömmer om svalorna i vår
Jag vaknade av bruset från maskiner i djup sömn
Jag vaknade så lycklig över att äntligen ha drömt

Det har varit ett ensamt år
men Jag ska aldrig ignorera dig igen
Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns
Mina nyårslöften

Jag ska aldrig ignorera kärleken
Mina nyårslöften

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: