12 tusen nysningar!

Sover dåligt. Kanske för att jag vet att jag måste upp tidigt, tidigt för att färdigställa en del grejer.

Hur det än är så vaknar jag dessutom till utav att näsan har behov av att nysa. Så jag nyser. Och nyser. Och nyser. Trots att jag är allergisk brukar jag sällan nysa mer än 2-3 gånger på rad, men nu vill nysningarna inte sluta. Så jag nyser. Och nyser. Och nyser. 12 nysningar får jag ihop det till innan jag tappar räkningen. Så jag tänker att det är väl lika bra att gå upp nu som sen.

Har preparerat näsan (och mig) nu med allergimedicin, men till dess att den börjar verka ordentligt kan jag lika gärna försöka få någonting gjort. Eller hur?



Aaaaaaatjo!!!
Saraskrev 2009-07-08 @ 04:19:03 URL: http://curly.devote.se
Sv: Ja visst är den.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: