I did it.

Efter många veckor, långa stunder och tusen tankar. Efter att ha tvekat i en evighet. Efter att ha bråttats med en obeslutsamhet som sagt att jag egentligen inte har råd. Efter att ha funderat, funderat och återigen funderat.

Men nu gjorde jag det.

Jag tryckte på knappen bekräfta beställning och slutförde köpet. Så nu kommer den bli min. En Canon Digital Ixus 100 is. Fast jag är fortfarande osäker på om jag borde ha gjort det. För jag har egentligen inte råd.

Nu ska jag bevisa för mig själv att jag är värd kameran.

Lillasyssskrev 2009-07-07 @ 17:22:02 URL: http://majblomma.blogg.se/
Bra gjort Elin! Det är helt klart värt att leva på havregrynsgröt så länge man kan fota, hahaha :)



Igår köpte jag typ en miljon klänningar och jag undrade hela natten om jag gjorde rätt... Men förhoppningsvis säljer de som smör.... :) (de borde göra det)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: