Resultat från Kista Galleria...

Dagens resultat från Kista Galleria är att jag har gått.. hör och häpna.. + 1 kr!!!

Jag har slagit rekord i den här gallerian då jag gått igenom samtliga affärer utan att köpa en enda liten grej. Däremot så lyckades jag med att hitta 2 st 50-öringar..

Det är faktiskt inte särskilt roligt att gå i affärer när man inte har särskilt bra med pengar, för trots att det är rea precis överallt så känns det ändå inte som om det finns något som är tillräckligt billigt för att jag skulle tycka att jag kunde lägga pengarna på det. Trots det hittade jag några saker som jag funderar på:

Dels en lila klänning med dragkedja fram för 249:- på H&M.



Dels en röd klänning från H&M för 199:-. Visserligen funderar jag inte jättemycket på denna, men jag hade lätt köpt den om jag varit rikare..



Sedan har jag en lila kofta för 70:- också på Cubus som jag funderar på, men jag tänkte få håret lite mörkare imorgon, så jag tänkte vänta och se om den går bra ihop men blivande hårfärgen innan jag eventuellt gör ett inköp på den.

Jag tycker inte om att inte ha råd med rea-kläder...
Fskrev 2009-07-26 @ 09:33:31 URL: http://dagligdags.blogg.se/
snygg!!!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: