Studieförsäkran

För att få mina sista välbehövliga slantar från CSN behöver jag bara fylla i min studieförsäkran som ligger framför mig på bordet. Det enda kruxet just nu är att även skolan måste intyga att jag studerar - på samma blankett. Tidigare fick min exjobbs-handledare noggrannt fylla i ett handledarintyg om att jag studerar och är handledd osv och nu behöver CSN ytterligare intyg från skolan på att jag är registrerad. Och det skulle väl egentligen inte vara något problem - om det inte var så att ALLA är på semester. Min handledare har semester en månad, studievägledarna har semester till mitten av augusti och institutionen är tom på folk. Så, vad gör jag????

Jag vet faktiskt inte.
Anonymskrev 2009-07-31 @ 16:17:24
Lillasyssskrev 2009-07-31 @ 16:18:08
Hann du få stf? Min mobil har gått sönder så jag kan inte se sms eller något... :(

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: