Uteblivna inlägg

Jag tänker att jag kanske borde skriva något om sommaren. Eller om min nya fina kamera. Eller om hur det känns att ha firat 2 år tillsammans med min pojkvän. Eller om alla muffins jag bakat. Eller om sommarens smaker av blåbär, smultron, hallon och kantareller.

Eller kanske borde jag lägga upp den bildserie jag tog på fjärilen som så vackert landade på min hand när jag var ute för att provfotografera med nya kameran. Sedan satt den där på handen och lekte fotomodell.

Men å andra sidan är det fint väder och det där med att ladda upp bilder tar lite för långt tid ibland här ute på landet, så det får vänta. Njut av värmen och solen nu! :)
Perez.skrev 2009-07-21 @ 16:08:21 URL: http://perezj.se
ta det när du kommer hem! ;D

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: