Rösta på mig!

Wiiiiee, min vackra näckros kom med bland de 10 finalisterna i Gunnars fototävling, så nu vill jag självklart att ni ska rösta på mig! :)

Du hittar tävlingen här:
Gunnars fototävling och mitt bidrag är nummer 1 - näckrosen.

 

Är väldigt glad över att ha gått vidare faktiskt, speciellt som jag verkligen älskar den här bilden. Bilden på näckrosen tog jag under en kanottur i en liten sjö intill familjens sommarstuga i Småland en sommardag när solen sken och vattnet var precis så där stilla och lugnt och det kändes som om jag och min syster. var de enda människorna i världen. Allt var så lugnt och vackert. Det var en väldigt skön dag.

 

Förutom att bilden har gjorts om till svart-vitt så är den helt och hållet oredigerad och faktiskt en av mina favoritbilder, både i svart-vitt och i färg. Jag har den till och med uppsatt på väggen i köket.

 

Hursomhelst, så tycker jag att du definitivt ska gå in och rösta på mig! Gunnars fotoblogg är stället där du hittar tävlingen, så rösta!!! :) Pleeeease...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: