I went around the world last Saturday

Under lördagsförmiddagen tog vi tillfället i akt och gjorde en kort jordenruntresa. Jorden runt på 80 minuter! På cykel!

När jag undersökte spinningtider på nätet under förra veckan upptäckte jag att det skulle hållas ett temapass i spinning. Det lät ju spännande, så jag och J bestämde oss för att det kunde vara kul. Temat var jorden runt och det var bara att gå och hämta sitt boardingpass i receptionen innan starten. Resan började med en cykling från Lund till Malmö och sedan bar det vidare genom Europa, Afrika, Mellanöstern, Asien, Oceanien och över till Syd- och Nordamerika. Den sista biten tog vi oss över Hallandsåsen, förbi Helsingborg och Landskrona och slutligen tillbaka till Lund igen.

 

Musiken var självklart hämtad från de världsdelar vi passerade, men jag saknade faktiskt en avslutning med Aquas "Around the world". Istället gick jag och hade den på hjärnan under resten av dagen.. :P

Annars var det faktiskt det roligaste spinningpasset jag någonsin varit på.

 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: