Jag tror det svajar i min själ

Jag grips av en känsla, en egendomlig känsla av livet. Spotify spelar Winnerbäcks nya skiva och jag trillar över en blogg som griper mig. Jag kan inte sluta läsa, jag läser om saknad och glädje, om längtan och sorg och jag känner, jag gråter. Orden berör mig och bloggen hamnar bland bokmärkena. Jag kommer återkomma.

I öronen berör Winnerbäck, trots att ljudet stundtals påminner om Kents är det fortfarande Winnerbäck jag hör, och jag fastnar för orden: jag tror det svajar i min själ. Det är så det känns ibland.


det måste ut vad som kommit in
jag tror det svajar i min själ
det måste ut vad som kommit in

du som reser mig
se mig, hör mig
känn mig

det måste ut vad som kommit in ...



Lillasyssskrev 2009-09-22 @ 11:08:56 URL: http://majblomma.blogg.se/
Vilken blogg var det? Puss

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: