Nya Polly, Dark Sensation

Jag tillhör den kategori människor som plockar ut de mörka Polly-godisarna från de ljusa när jag handlar lösgodis eller blir bjuden på Polly ur en godisskål. Jag tycker Polly med mörk choklad är många gånger godare än den med ljus.

 

 

För många år sedan satt jag med en påse Polly och beklagade mig över att det inte fanns tillräckligt med mörka Pollygodisar i påsen. Det fanns en påse med enbart ljusa Polly och en påse med blandade ljusa och mörka, men varför fanns det inte en påse med bara mörka Polly? Det gick faktiskt så långt att jag mailade tillverkarna och frågade precis den frågan. Jag minns tyvärr inte om jag fick något svar, jag tror inte jag fick det (och eftersom detta var på gamla goda hotmail-tiden så har jag inte heller mailet eller eventuellt svar kvar).

 

MEN

 

Idag i mataffären fick jag syn på något nytt - nämligen

Polly: Dark Sensation!

 

 

 

Det verkar som om min önskan efter flera år har blivit hörd. :) En Polly-påse med enbart mörka Polly. Underbart!! Självklart var jag tvungen att fira detta med en helt egen påse Polly.

 

 


Underbart lyxigt med en påse med enbart mina favoriter! Mums!

Vilken Polly föredrar du? Den ljusa eller den mörka?
Fairyskrev 2009-09-30 @ 21:51:57 URL: http://fairy.blogg.se/
Inser väl kanske efter lite sökande på nätet att Dark Sensation funnits på marknaden ända sedan i våras.. varför har jag missat det??? :)
Fotograf Annieskrev 2009-09-30 @ 22:17:07 URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Är inte så jätteförtjust i polly, men mörka är godast

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: