Tips på en bra fototidning?

bilder hämtade från Tidningskungen.se


När jag fyllde år önskade jag mig en prenumeration på en fototidning, exempelvis DigitalFoto, men då jag inte har läst så många fototidningar har jag ingen aning om hur de är i förhållande till varandra. Därför tänkte jag efterlysa lite tips på någon fototidning som du tycker är bra, så att jag vet vad jag ska önska mig i framtiden.

Jag vill ha en tidning som ger tips på hur man får till bra bilder, hur man använder sin kamera på bästa sätt och hur man efteråt kan förbättra bilderna i redigeringsprogram som photoshop. Tester av olika fotoscannrar bryr jag mig dock inte särskilt mycket om för tillfället. Läser du någon fototidning? Och hur är den?



Vill du ha en gratis prenumeration på en tidning?
Just nu har du chansen att få en gratisprenumeration, värde 120-450kr från Tidningskungen.se. Allt du behöver göra är att blogga någonting trevligt. Precis som jag gör nu.
Susanneskrev 2010-02-18 @ 12:03:54
Har egentligen bara tittat i digitalfoto, men tycker den är bra och lagom avancerad. Hoppas du hittar något du gillar!
Bloggsalernskrev 2010-02-18 @ 12:27:18 URL: http://bloggsalern.blogg.se/
Hej, Fin blogg du har =)



Kolla gärna in min blogg. Jag säljer märkeskläder och 2 mobiler riktigt billigt =)



http://bloggsalern.blogg.se



Ha det så bra!
♥ Majblommaskrev 2010-02-18 @ 12:58:58 URL: http://majblomma.blogg.se/
Ja, just det jag skulle ju också blogga om det! Riktigt bra erbjudande!! :D

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: