Efterlysning av muggar!

I mitt köksskåp står två av mina favoritmuggar - en med Ior och en med Tiger. Min syster har några fler karaktärer på precis likadana muggar. Nu är det så att jag väldigt gärna skulle vilja utöka min samling, för jag tycker muggarna är riktigt grymma och snygga. MEN, jag kan inte hitta dem någonstans!! Jag minns inte heller var de är köpta en gång i tiden..



Jag har googlat och googlat, sökt och letat, men de finns inte. Därför söker jag nu efter någon som kan tänkas veta någonting om muggarna. De ser ut som på bilderna. På framsidan syns Ior och Tiger och på baksidan finns det något ord kopplat till karaktären - på Iormuggen står det "Oh bother" och på Tigers helt enkelt "Bounce". På undersidan står det "TAMS" och  "Made in England".



Någon som har liknande eller som vet någonting om muggarna?

Lillasyssskrev 2010-01-18 @ 12:39:51 URL: http://majblomma.blogg.se/
Jag tror att de kunde köpas på duka, men att de utgått ur deras sortiment :( Jag hade massa förut, men alla har gått sönder utom just i-or och tiger.
Emmaskrev 2010-01-18 @ 13:19:46 URL: http://nygrenemma.blogg.se/
vilken fruktansvärt snygg och cool header du har :) Love it ! Kraam
luckeboiskrev 2010-01-18 @ 13:34:52 URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Gå in och rösta på någon av de tio finalisterna i veckans blogg nu. Vinnaren publiceras ikväll :)
Fairyskrev 2010-01-20 @ 12:05:46
Efter någon sökning meddelas att Jie keramik låter bekant och spåret bör undersökas ytterligare.
Smadarskrev 2011-10-10 @ 21:46:49
hejsan - har tyvärr inte sett exakt likadana men kolla in de som finns på disney store uk (de skickar även till sverige) de är supercoola =o) lite samma stuk med bara outlinade figurer men annan form på muggarna.
Mikaelskrev 2013-08-12 @ 13:26:33
Hej, har du fått nån mer info om muggarna? Min fru letar också, fast bara efter Tiger.. Vi har de andra tre.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: