Fredagsfärger - Röd & Gul






Det är egentligen lite sent att lägga upp veckans
fredagsfärger, men jag har varit på resande fot nästan större delen av dagen och inte hunnit med. Imorse gick jag in och kollade vilka färger som var dagens färger och tänkte att jag letar reda på någon bra bild senare, men glömde sedan bort det. Till lunch värmde vi på pajen som vi förberett dagen innan och eftersom pajen fått en riktigt snygg gul färg tänkte jag passa på att fota den.

Just då, när jag stod lutad över pajen med kameran i högsta hugg drog jag mig till minnes vilka färger som var dagens fredagsfärger - RÖD och GUL - och kände hur dagens lunch var helt klockren för dagen! :) (Pajen var dessutom supergod!)

Vill du se mer i färgerna rött och gult? Ta en titt på Fredagsfärger.
Paniaskrev 2010-01-09 @ 10:44:28 URL: http://paniat.blogg.se/
sv; kul att du är med och tävlar :) Lycka till
Paniaskrev 2010-01-09 @ 10:45:22 URL: http://paniat.blogg.se/
sv; kul att du är med och tävlar :) Lycka till

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: