Sen sist

Sist jag egentligen skrev var 11 juni, det är en hel sommar och en höst sedan dess. Men jag kan inte säga att det egentligen har hänt så mycket.

Sommaren kom och under den varmaste veckan på året åkte vi på semester till Gotland och körde runt i en bil utan air-condition.





I övrigt spenderades sommaren i Lund med några få avstickare till stugan i Småland och en sensommarvandring i Blekinge.

I september skrev vi kontrakt på en lägenhet och hela hösten har gått åt till att längta efter att få flytta in i vår trea. Fortfarande är det mer än en månad kvar till flytt, men dagen närmar sig sakta men säkert och jag har planer på att låta bloggen få följa med under flytten två våningar upp. Ni anar inte hur mycket jag har längtat efter att få flytta!

Hösten har mest släpat sig fram utan att någonting egentligen har hänt. En seg höst har det varit.

Idag har jag putsat fönster, duschat samt skrivit det här blogginlägget. Det är som sagt inte alltid det händer någonting som är värt att berätta.

Vi hörs!
Lillasyssskrev 2010-11-12 @ 20:01:25
<3 ååååh du är så vacker!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: