Singoalla Lakrits

fairy.blogg.se

 

Under arbetsmarknadsdagarna förra veckan fick jag tag på smakprov av nya Singoalla Lakrits. Det lät udda så jag tänkte att jag får väl testa i alla fall.

 

Behöver jag nämna att jag var skeptisk? Jag menar det var singoallakex men "med en överraskande smak av lakrits" istället för den vanliga hallonsmaken och jag tvivlade ganska starkt på att de skulle vara ätbara.

 

Men oh, så goda de var! Jag blev otroligt överaskad att lakritsen passade perfekt i kexen. Det är en väldigt liten smak av lakrits som smälter in så fint i kexet och det är inte för mycket och inte för lite, utan snarare otroligt gott.

 

Så om du inte avskyr lakrits så borde du faktiskt testa!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: