En bebis!

Min kära kusin har blivit mamma idag och varje gång jag tänker på det känner jag hur glädjetårarna börjar krypa fram i ögonvrårna. Jag är så glad!


Min Johanna har fått en liten flicka!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visst är det underbart!!

 

När jag fick veta det genom ett mms under eftermiddagen tillsammans med en bild på den lilla började tårarna verkligen rinna på mig. Det är på riktigt det här, jag har kanske faktiskt inte förstått det förrän nu. Min älskade kusin som jag har växt upp tillsammans med och upplevt så mycket tillsammans med har blivit mamma. :D Och jag kan bara inte sluta le, den här lyckan går raka vägen ända ner i tårna på mig. Det känns som att hela jag är så till bredden full med kärlek att jag nästan kommer att explodera vilken sekund som helst. Åååååååh! :)

 

Nu måste jag bara fundera ut en present till den nyblivna mamman.. :)


Välkommen till världen lilla tös!

 

Jag önskar dig verkligen allt gott i hela vida världen!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Lillasyssskrev 2010-11-25 @ 22:36:20 URL: http://majblomma.wordpress.com
Ja! Jag blev också jättejättejätteglad! Har tittat på bilden hela dagen både igår och idag :D



Så många fina stunder vi har delat tillsammans vi tre när vi växte upp :D Jag kan fortfarande se Johanna hänga knäveck i ladan i Stamåla.



Syss - nu gäller det att vi tävlar i bebis-grejer tävlingar!!!
Ingridskrev 2010-11-27 @ 09:27:00 URL: http://p0llys.blogg.se/
Vad mysigt med en ny bebis i släkten! :)



Vad roligt att du är med och tävlar hos mej! Kika gärna på mina andra tävlingar också :) Lycka till! Kram, Ingrid

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: