Veckans färger - Blå och Röd

Fredagsfärger, min favoritfotoutmaning, har försvunnit av okänd anledning och nu har Hanna äntligen kört igång en ersättare - Veckans färger. Woohoo! :)

 

Sist jag var med i Fredagsfärger var temat Blå, vit och röd, men den gången kom mitt bidrag inte med på listan utan publicerades enbart här på bloggen. Därför tar jag mig nu fräckheten att återanvända en av bilderna idag då temat för veckans färger är Blå och röd.

 



Jag har ju dock en tendens att inte alltid nöja mig med en bild i rätt färger, så efter lite bläddrande i mitt osorterade fotoarkiv, dök en bild från Lundakarnevalen i våras upp. Bilden föreställer en av vagnarna i karnevalståget, som jag vill minnas hade tema  Felaktiga ordspråk.


Veckans färger hittar du HÄR.
Hannaskrev 2010-11-20 @ 10:28:29 URL: http://hone87.wordpress.com/
Jättehärliga bilder båda två!!!

Jag ska kolla upp det med ifyllnings-uppgifter till kommentarsfältet, trodde det fanns namn och bloggadress redan... Tack för att du sa till!! :)
Emmaskrev 2010-11-20 @ 14:31:02 URL: http://emmasfoto.blogg.se/
Vilken rolig utmaning har jag aldrig sett. Fina bilder :)

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: