Önskningar?

Tydligen fyller jag snart år, för både min syster och min sambo undrar vad jag vill ha i födelsedagspresent. Men hur ska jag veta det, jag har inte ens hunnit fundera över att jag fyller!

Det är mycket med lägenheten, och jag har fortfarande ambitionen att visa upp vad vi gjort och hur det ser ut, men jag orkar aldrig sätta mig och skriva om det.

För att gå tillbaka till vad jag önskar mig, så inser jag att det är många saker jag egentligen VILL HA, men jag vet absolut inte vad jag kan ÖNSKA MIG. Jag menar, jag vill ha en kamera, jag vill ha ett nyrenoverat kök, jag vill göra tavlor att sätta på väggarna, jag vill ha kuddar och blommor och röda värmeljushållare, jag vill att sovrummet ska bli klart snart och jag vill att det ska bli vår. Jag vill ha en resa och åka bort till varmare land, jag vill ha massage och jag vill lägga in mig på ett spa. Jag vill ha fler av mina favoritmuggar (som inte längre finns till salu i affärer), jag vill ha trä-trall på balkongen och jag vill ha tid och energi till att göra roliga saker. Jag vill att loppissäsongen ska börja så att jag kan få springa på loppmarknad och leta saker till vårt hem. Jag vill ha nya roliga spel att spela tillsammans med kompisar, jag vill ha nya handdukar och fina halsband. Jag vill ha tavellister i ek att sätta upp på väggarna och jag vill ha ett bonsaiträd att vårda ömt. Jag vill ha en examen och jag vill ha ett jobb med bra inkomst, men vad jag faktiskt ÖNSKAR mig vet jag inte.

Presentkort?
Pralinformar?
Parfym eller smink?
Ett roligt spel?
Nåt annat?

Jag vet faktiskt inte alls vad jag vill ha, men jag lovar att fundera lite och återkommer om jag kommer på någonting. Vad jag inte önskar mig vet jag dock. Jag önskar mig INTE produkter från Cliniderm. Det har jag tillräckligt. :P
Malin & Prinsessanskrev 2011-04-17 @ 18:55:19 URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Hej hej!



Eftersom du varit med och tävlat hos mig förrut så bjuder jag nu in dig till en tävling där du kan vinna en valfri grafisk tavla eller en barntavla med personligt tryck.

Tävlingen hittar du genom att följa länken

http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/april/vinn-en-tavla-med-personligt-tryck.html



Vill du inte vara med så är det bara radera kommentaren. Trevlig söndagkväll!



Kram Malin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: