www.gratisbio.se

Jag är medlem i en sida som heter Gratisbio och har varit medlem där sedan november förra året. Det är den absolut bästa gratissidan du kan hitta på nätet. Och jag garanterar att den fungerar!

Varför är Gratisbio så bra?
Hos Gratisbio samlar du poäng genom att besöka länkar, delta i tävlingar, ta del av erbjudanden och genom att vara aktiv. Poängen byter du sedan mot olika premier, som biobiljetter eller presentkort. Det är aldrig något krav på att du köper någonting eller tar del av erbjudanden som kostar pengar. För mig som är student och har en mycket begränsad ekonomi är Gratisbio därför en kanonbra sida - det är ett lätt sätt att få extra pengar till de prylar man inte riktigt kan unna sig annars.



Vad kan jag få när jag samlat poäng?
Poängen du tjänar kan du växla mot olika premier, som tidningsprenumeration, biobiljetter eller presentkort. Presentkorten kan du få i de flesta butikskedjor i Sverige, allt från ICA till H&M och det vanligaste är att du för 200 poäng får 50 kr i presentkort.

Hur samlar jag poäng?
Poäng samlar du genom att besöka hemsidor, värva andra medlemmar, tävla om otroliga priser, göra erbjudanden osv. Det är ett enkelt och roligt sätt att tjäna poäng på. Du kan även få poäng genom att vara aktiv på Gratisbio, samla vänner och genom att blogga om Gratisbio.

Hur blir jag medlem?
Du kan antingen gå in på www.gratisbio.se och själv registrera dig. Som ny medlem får du alltid 50 poäng i välkomstpresent. Vill du ha ytterligare 25 poäng i välkomstpresent (totalt 75 poäng) ska du passa på att ange mig (FluffFairy) som värvare - du får 25 extra poäng och jag får 5 poäng i värvningsbonus.




Fungerar det verkligen?
Ja, till skillnad från en del andra gratissidor som har kritiserats för att vara oseriösa, så är Gratisbio en sida som faktiskt fungerar. Själv har jag alltid fått mina premier och likaså har alla jag känner som är medlemmar på sidan. Gratisbio fungerar!



Lycka till med poängen! ;)
Filleskrev 2009-08-28 @ 16:42:27
En bra sida, men jag är redan medlem..
Lizzieskrev 2009-08-29 @ 13:52:31
Redan medlem

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: